Het is Hemelvaartsdag vandaag. Het zwembad gaat pas laat open dus ik laat het erbij. Fiets in de loop van de ochtend in regenachtig weer heen en weer naar de Keizerstraat. Politiechef Karin Krukkert belt, bel zelf met plv. woordvoerder Annelou van Egmond. Praat (telefonisch) bij met het Groningse statenlid Willemijn Brilstra.

Vermaak me op deze druilerig begonnen dag overigens vooral in de privĂ©sfeer. Bel met m’n (jarige) zoon (31) en lifetime friend Niels. Hij verblijft met zijn Annette een paar dagen op Vlieland. Doen ze vaker. Lijkt me heerlijk. Wens een andere lifetime friend, Marnix, alle goeds. Hij begint morgen zijn ‘leven als wandelende en schrijvende nomade‘ in Denemarken.